

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.




FAQ:
- Nie otrzymałam paragonu w przesyłce, gdzie go znajdę?
- Faktury wysyłane są automatycznie na maila podanego podczas składania zamówienia w formacie PDF.
- Chcę zwrócić produkt, czy muszę drukować fakturę?
- Nie, nie musisz dołączać do zwrotu faktury. Wystarczy że do przesyłki dołożysz wypełniony formularz zwrotu.
- Na jaki adres mam wysłać zwrot, gdzie znajdę formularz zwrotu?
- Informację jak dokonać zwrotu, formularz zwrotu oraz adres na który trzeba odesłać paczkę znajdziesz w zakładce ‘ZWROTY’
- W jakim terminie otrzymam zwrot pieniędzy?
- Zwroty środków realizujemy zgodnie z kolejnością otrzymania przesyłki, w terminie maksymalnie 14 dni od otrzymania paczki.
- Ile mam czasu na zwrot produktów?
- Możesz zwrócić kupiony produkt w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki – datę odebrania przesyłki możesz sprawdzić na stronie przewoźnika, podając numer listu przewozowego. Nie przyjmujemy zwrotów które zostały nadane po tym terminie.
- Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w waszej siedzibie?
- Niestety, w chwili obecnej nie mamy możliwości udostępnienia odbioru osobistego.
- Nie udało mi się opłacić zamówienia poprzez przelew natychmiastowy, gdzie znajdę dane do przelewu?
- Dane do przelewu znajdują się w zakładce ‘Płatności’ oraz w mailu potwierdzającym zamówienie.
- Kiedy otrzymam moje zamówienie?
- Zamówienie staramy się wysyłać w tym samym lub w następnym dniu roboczym w którym otrzymaliśmy płatność za Twoje zamówienie lub informację o płatności przy odbiorze, w wyjątkowych sytuacjach czas wysyłki może ulec wydłużeniu.
Jeżeli nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie -> zadzwoń 575-391-535 lub napisz maila biuro@lamour.com.pl