Pytania i odpowiedzi

FAQ:

  • Nie otrzymałam paragonu w przesyłce, gdzie go znajdę?
  • Faktury wysyłane są automatycznie na maila podanego podczas składania zamówienia w formacie PDF.

 

  • Chcę zwrócić produkt, czy muszę drukować fakturę?
  • Nie, nie musisz dołączać do zwrotu faktury. Wystarczy że do przesyłki dołożysz wypełniony formularz zwrotu.

 

  • Na jaki adres mam wysłać zwrot, gdzie znajdę formularz zwrotu?
  • Informację jak dokonać zwrotu, formularz zwrotu oraz adres na który trzeba odesłać paczkę znajdziesz w zakładce ‘ZWROTY’

 

  • W jakim terminie otrzymam zwrot pieniędzy?
  • Zwroty środków realizujemy zgodnie z kolejnością otrzymania przesyłki, w terminie maksymalnie 14 dni od otrzymania paczki.

 

  • Ile mam czasu na zwrot produktów?
  • Możesz zwrócić kupiony produkt w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki – datę odebrania przesyłki możesz sprawdzić na stronie przewoźnika, podając numer listu przewozowego. Nie przyjmujemy zwrotów które zostały nadane po tym terminie.

 

  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w waszej siedzibie?
  • Niestety, w chwili obecnej nie mamy możliwości udostępnienia odbioru osobistego.

 

  • Nie udało mi się opłacić zamówienia poprzez przelew natychmiastowy, gdzie znajdę dane do przelewu?
  • Dane do przelewu znajdują się w zakładce ‘Płatności’ oraz w mailu potwierdzającym zamówienie.

 

  • Kiedy otrzymam moje zamówienie?
  • Zamówienie staramy się wysyłać w tym samym lub w następnym dniu roboczym w którym otrzymaliśmy płatność za Twoje zamówienie lub informację o płatności przy odbiorze, w wyjątkowych sytuacjach czas wysyłki może ulec wydłużeniu.

 

Jeżeli nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie -> zadzwoń 575-391-535 lub napisz maila biuro@lamour.com.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
if co{ntext == "home"}
Sklep internetowy Shoper.pl